Wednesday, August 7, 2013

Սելենա Գոմեսի "GMA" հարցազրույցը: [S]



  • Ինչպես անցավ ծննդյանդ տոնը?
Սելենա: Դե,ես շատ էի աշխատել,որպեսզի բոլորս մի լավ ուրախանանք:Այնպես որ,կարծում եմ հիանալի ժամանակ անցկացրեցինք:
  • Եղան հետաքրքիր պահեր?Կամ շատ հետաքրքիր նվերներ,որոնք քեզ ստիպեցին ժպտալ?
Սելենա: Դե իրականում այո:Իմ ամենաամոտ ընկերները և հարազատները ինձ համար տեսանյութ էին հանել,որը շատ հուզիչ էր:Դա 30 րոպեանոց տեսանյութ էր,որտեղ ինձ շնորհավորում էին նաև այն մարդիկ,ովքեր քաղաքում չէին:Այնպես որ,ես լացում էի և դա իմմ կյանքի ամենամեծ նվերներից էր:Ես միշտ կհիշեմ դա:
  • Դա ամենալավ նվերներից էր?
Սելենա: Այո:
  • Այսօր դու պետք է ելույթ ունենաս GMA-ին?
Սելենա: Այո
  • Եվ դու պետք է կատարես մի երգ,որը կոչվում է “Birthday”?
Սելենա: Այո:
  • Դուք գրել էիք այդ երգը,որովհետ գիտեյիք,որ ձեր ձայնասկավառակը դուրս է գալու ,ձեր ծննդյան նախօրյակին?
Սելենա: Իրականում դա ինչ-որ նպատակ չէր,ուղղակի ես որոշել էի այդպիսի մի երգ հորինել,ծննդյան մասին:Ես և Գվեն Ստեֆանին որոշեցինք,որ հետաքրքիր կլիներ կատարել այդ նոր երգը իմ ծննդյան տոնին:Դա շատ ուրախ երգ է ծննդյան տոնի համար:
  • Քանի երգ ունի իր պարային մասը “Stars Dance” շրջագայության ժամանակ?
Սելենա: Կարծում եմ 11,բայց կլինեն նաև մի քանի ևս:
  • 11? Ես չեմ կարողանա հիշել տեքստը այն էլ շաժումներ հետ:Իսկ քո ընկերուհին`Թեյլոր Սվիֆտը ունի սիրած երգ,քո ալբոմից?
Սելենա: Ես չգիտեմ,երևի լավ կլինի իրենից հարցնեմ:Բայց երևի ամենաշատը սիրում է “Love Will Remember”-ը:

No comments:

Post a Comment