Sunday, September 1, 2013

Շաբաթվա աստղային լավագույն մեջբերումները: [S]


Ջասթին Թիմբերլեյք
"Ես չեմ պատրաստվում քննադատել Մայլիին:Նա ուղղակի փորձում է մեզ ապացուցել,որ կին է դարձել:Թող անի այն,ինչ ցանկանում է: Սա Օսկարը չէ,կամ էլ Գրեմին..սա VMA-ն է":

Սայմոն Քոուլ
"Իմ կյանքում այժմ տեղի է ունենում դադար,դեպի լավ կողմը:Ես շատ հպարտ եմ,որ հայր եմ դառնալու....Սա այն է,ինչի մասին երբեք չէին մտածել,բայց այժմ ինձ դա դուր է գալիս":

Ջասթին Բիբեր
"Ես անհամբեր սպասում եմ այն օրվան,երբ կլինեմ կնոջս հետ և մեր շուրջս կվազվզեն մեր բալիկները:Մայրս ինձ սովորեցրել է ճիշտ վերաբերվել աղջիկների հետ,դրա համար էլ ես սիրում եմ հանդիպել նրանց հետ և անակնկալներ անել":

Դեմի Լովատո
"Ծննդյանս օրվա առիթով աֆրիկյան ցեղերից մեկը ինձ նվիրել է ոչխար: Ես նրան Բիլլի եմ անվանել":

Ջեննիֆեր Լոուրենս
"Փոքր ժամանակ ես շատ տարօրինակ էի:Ինձ վրա ուշադրություն չէին դարձնում,քանի որ ես այդքան էլ խելացի չէի:Ես ունեի շատ տարբերվող հումորի զգացում":

Ջեննիֆեր Էնիսթոն
"Իմ ընկերները և իմ գործընկերը,ահա իմ ընտանիքը":

Ռիկի Մարտին
"Հիմա ես ետ եմ նայում և հիշում եմ,որ ծաղրում էի համասեռամոլներին":

Շերոն Ստոուն
"Քիմ Քարդաշիանը չի կարող համարվել բիզնես-վումեն,ով վաստակում է միլիոններ,քանի որ նա այդքան էլ խելացի չէ:Ես կցանկանայի,որպեսզի նա ինձ համար ժամանակ գտներ և սովորեցնել կառավարել բիզնեսը":

Թեյլոր Սվիֆտ
"Ես հասնում եմ վերջապես այն սիրուն,որը կարելի է զգալ և որի մասին կարելի է գրե":

Քեթի Փերրի
"Ես փորձում եմ լավ ընկեր լինել Ռոբերտին,բայց ցավոք ես կուրծք ունեմ":

Քելլի Ռովլանդ
"Ես երկար ժամանակ է դժբախտ եմ եղել,բայց դրանում Բեյոնսեն կապ չունի:Դա ինձ հետ է կապված:Ես ցանկանում էի հարթել իմ կյանքը,բայց չէի կարողանում":

Զեյն Մալիկ
"Ես շատ ուրախ եմ,որ մենք նշաննվել ենք Փերրիի հետ":
Կեշա
"Ծնվելուց հետո ես պոչ եմ ունեցել:Այն շատ փոքրիկ էր և բժիշկները այն կտրեցին:Դա եղել է ,երբ ես փոքր եմ եղել:Ես շատ եմ ցավում դրա համար":

No comments:

Post a Comment