Sunday, September 15, 2013

Սելենա Գոմեսը չի ցանկանում նոր ընկեր ունենալ:[S]


Ջասթին Բիբերի և Սելենայի հարաբերությունների ավարտից հետո,շշուկներ էին պտտվում,որ Սելենան հանդիպման է գնացել երգիչ Ջորջ Շելլիի հետ,բայց այժմ Սելենան որոշել է վայելել իր մենակությունը: New-York Daily News հարցազրույցի ժամանակ Սելենան ասել է,որ չի պատրաստվում մոտակա ժամանակներում նոր հարաբերություններ սկսել.

  • Ես սիրում եմ լինել միայնակ,ընտանիքիս և ընկերներիս հետ և ուշադրություն եմ դարձնում,միայն նրանց վրա:Հարաբերությունները ինքն իրեն սկսվեն,երբ կգա ժամանակը,իսկ հիմա ես ուղղակի վայելում եմ իմ մենակությունը:

Այս անգամ նա շատ բծախնդիր է մոտենալում ընկեորջ ընտրման հարցում.

  • Ես շատ բծախնդիր եմ:Ես վստահ կարող եմ ասել,որ յուրաքանչյուրս պետք  է լինեն այն մարդու հետ,ով սիրում է մեզ ինչպես որ կանք:Շատ դժվար է գտնել,այդպիսինին: Ես ծանր եմ տանում այն փաստը,որ դիմացինդ ուղակի է սիրում քեզ և չի նկատում նրա կողքին ոչինչ:


No comments:

Post a Comment