Monday, September 2, 2013

Մի փոքր հատված Մայլիի "Sunday People" հարցազրույցից: [S]


VMA 2013-ի սկանդալային ելույթից հետո,շատերն են փորձում հարցազրույց վերցնել Մայլի Սայրուսից:Օրեր առաջ,այդ բանը հաջողվել է Sunday People-ին:Հարցազրույցի ժամանակ Մայլին պոսեց իր խնդիրների մասին.

  • Ես այնքան խնդիրներ ունեմ,որ հնարավոր է շուտով խելագարվեմ:Հիմա ես փորձում եմ դադար տալ  իմ կարիերայում,բայց թույլ չեմ տա ,որպեսզի ինչ-որ մեկը մուտք գործի իմ անձնական կյանք:

Այնուհետև երգչուհին խոսեց այն մասին,որ նա շատ է մտածում աշխատանքի մասին և չի հասցնում նորմալ քնել.

  • Ես միայն աշխատում եմ:Ես ուտում եմ միայն էներգիա պահպանելու համար:Մարդիկ զարմանում են,երբ իմանում են,որ ես 46 րոպե եմ քնում:Բայց ես դրան սովոր եմ:

Բացի այդ,երգչուհին ցանկանում է վերադառնալ իր նախկին կյանքին.

  • Ես իրոք խճճվել եմ: Ես այնքան անելիքներ ունեմ:Ես չունեմ նորմալ կյանք: Ցանկանում եմ վերադառնալ նախկինին:

No comments:

Post a Comment