Saturday, November 9, 2013

Աստղային ֆոբիաներ: ( մաս 2-րդ) [S]


Դերասանուհի Քամերոն Դիասը վախենում է դռների բռնակներից: Ընդհանուր առմամբ դերասանուհին վախ ունի կեղտոտ իրերի նկատմամբ:

Մեգան Ֆոքսը վախենում է չոր թղթից:Մեգանը այդ մասին պատմել է Ջիմմի Ֆելոնին.
"Ես չեմ վախենում դիպչել թղթին,ուղղակի ինձ դուր չեն գալիս թղթերը,սցենարները,թերթերը: Ես դիպչում է փաթեթավորված թղթերին":

Դերասանուհի Սքարլեթ Յոհանսոնը վախենում է սիրամարգ կենդանիներից: "Մենք գնել ենք գազանանոց" ֆիլմի դերասանուհին պատմում է.
"Նրանց կտուցները ,նրանց թևերը,որոնցով թափահարում են,դա ուղղակի խելագարեցնում է ինձ:

Հաղորդավարուհի Օպրա Վինֆրին վախենում է մաստակներից:
"Ես իրոք վախենում եմ և նույնիսկ արգելում եմ ինձ հետ նույն շինությունում գտնվող մարդկանց ծամել այն":
Չնայած,որ Ադելը համարվում է ամենահամարձակ երգչուհիներից մեկը,նա էլ ունի ֆոբիաներ:Երգչուհին վախենում է ճայերից.
"Ես զբոսնում էի ինձ համար,պաղպաղակ ուտելով, և հանկարծ մի մեծ ճայ խլեց ձեռքիցս այն:Ես պահ մտածեցի,որ նա ինձ էլ իր հետ կտանի":

Ռոբերտ դե Նիրոն վախենում է ատամնաբույժներից:
Երգչուհի Մադոննան վախենում է կայծակից և փոթորկից:


Առաջին մասն այստեղ

No comments:

Post a Comment