Saturday, July 13, 2013

Դեմի Լովատոյի խորդուրդը թինեյջերներին: [L]


Հարցազրույցներից մեկի ժամանակ Դեմիին խնդրել են պատմել իր երիտասարդ ժամանակվա ամենաիմաստալից խորհուրդներից մեկի մասին:
«Դա եղել է այն, որ ես գեղեցիկ եմ եւ կարիք չունեմ իմ մեջ որեւէ բան փոխել»:
Քանի որ Դեմի Լովատոյի ֆաների մեծամասնությունը թինեյջերներ են նա մի փոքր խորհուրդ է տվել նրանց:
«Ինձ շատ խորհուրդներ են տվել, բայց վախենամ չկարողանալ հիշել դրանցից որեւէ մեկը, բայց կարող եմ ասել, որ սիրիր ինքդ քեզ: Դա իմ կարծիքով ամենալավ խորհուրդը կլինի»:
Դեմին նաեւ ասել է, որ ցանկանում է երիտասարդ աղջիկներին լավ օրինակ ճառայել:
«Մեծանալով ես շատ բան չգիտեմ հոգեկան խանգարումների եւ ստրեսների մասին կամ էլ շատ ուտելու եւ դրա նման բաների: Բայց կարող եմ ասել, որ այնքան էլ հեշտ չէ երիտասարդ աղջիկների համար գնալ միջին եւ  ավագ դպրոց: Նրանք ուղղակի չեն ուզում, ուրիշներից օգնություն ստանալ երբ դժվարությունների մեջ են կամ ծաղրանքի առարկա են դարձել»:

No comments:

Post a Comment