Friday, September 13, 2013

Արիանա Գրանդեն և Բիլլի Ռեյ Սայրուսը Մայլի Սայրուսի մասին: [S]


Վերջերս երգչուհի Արիանան Գրանդեն խոստովանեց,որ դարձել է Մայլիի երկրպագուհին:Նա հիանում է նրա գործունեությամբ,տաղանդով և շատ է ցանկանում հանդիպել Մայլիին.

  • Կարծում եմ հետաքրքիր կլիներ,եթե ես և Մայլին մի տեղ հանդիպեինք:Նա ինձ մի քանի դաս կտար:

Բացի այդ, Արիանան խոսեց նոր տեսահոլովակի մասին.

  • Երեկ համացանցում գտա Մայլիի նոր տեսահոլովակը:Ճիշտն ասած,չգիտեմ թե ում է նվիրված այդ կատարումը,բայց հաստատ Մայլիի մասին է:Այդ տեսահոլովակը մի քիչ տհաճ էր,բայց դա նրա ոճն է և կյանքը:Խնդրում եմ,հերիք է քննադատեք այն:


Տեսահոլովակը մեկնաբանեց, նաև երգչուհու հայրը.

  • Ես երգիչ եմ:Երգիչ,կոմպոզիտոր,երգերի հեղինակ,ում դուր են գալիս երգի տարբեր ոճեր:Ես սովորել եմ ավագ դպրոցում,որտեղից էլ սկսել եմ ստեղծագործել:Ոչինչ չէր փոխվի,եթե Մայլիի հագին լինեին ջինսեր,բլուզ կամ ինչ-որ զգեստ:Երգը շատ ազդեցիկ է:Պետք է ուշադրություն դարձնել նրա վոկալային տվյալներին,որը տվել է նրա Աստված:



No comments:

Post a Comment