Saturday, September 28, 2013

Ջասթին Բիբերի "Funny or Die" հաղորդման հարցազրույցը:[S]


  • Ողջույն,բարի գալուստ "Երկու հիմարների միջև" հաղորդում:Իմ անունը Զակ Գալիաֆանակիս է:Այսօր իմ հյուր է Ջասթին Բիբերը:Շնորհակալ եմ,որ եկար,ինձ շատ հաճելի է քեզ հետ շփվելը:
Ջաս.:Կասես մի բան?
  • Այո,կներես,ուղղակի ես դեռ հարցազրույց երբեք չեմ վերցրել 17-ամյա աստղերից...Օհ,վերջին անգամ ինձ խաղալիք ես գնել,իսկ երբ ես վերջին անգամ գնել "Հեփփի Միլ"?
Ջաս.:Ես երբեք չեմ գնել "Հեփփի Միլ":
  • Ճիշտ է,ես նույնպես չեմ սիրում այդ վնասակար պիցցան:
 Ջաս.:Իսկ դու վստահ ես դրանում?
  • Իսկ դու գիտես,ինչ էի ես անում քո տարիքում?
 Ջաս.:Ավարտում էիր 4-րդ դասարանը?
  • Այսպիսի խոսակցություն չի կարող շարունակվել,հասկանում ես ինձ տղաս?Լավ:Իսկ երբ դու օրինակ ստուդիայում աշխատում ես,քո մտքով չի անցնում անել շատ հետաքրքիր մի բան?
Ջաս.:Կա մի փաստ,որ ես կարող եմ ստեղծել երաժշտություն և այդպիսով ոգեշնչել մարդկանց:Ես զգում եմ,որ երաժշտությունը իրականություն է դառնում:
  • Ինչպես է ֆիլմում?Դու փոխում ես 3 անգամ սանրվածքդ:Իսկ ինչ է մեզ այլ սպասվում քո կարիերայում?
 Ջաս.: Դու կարծում ես,որ սանրված փոխելը դա կարիերա է?
  • Լավ,իսկ աստղերից ում հետ ես շատ ժամանակ անցկացնում և ուրախանում?
 Ջաս.:Հմմմ....Ջո Բեհար:
  • Եվ ինչ?
 Ջաս.:Նրա հետ հիանալի է:
  • Քո երկրպագուներին անվանում են Բեննիսներ?
 Ջաս.:Ոչ.Բելիեբերներ:
  • Օհ,արդեն հասկանալի է:Դու վերջերս ասել էիր,որ Աննա Ֆրանկը կարող էր Բելիեբեր լինել?
 Ջաս.:Ես այցելել էի Աննա Ֆրանկի տուն-թանգարան և ինձ պատմել էին,որ նա հետաքրքրված էր արվեստով և ինձ թվաց,որ նա մեր ժամանակներում անպայման Բելիեբեր կլիներ:
  • Այսինքն,եթե նացիստները չտանեին նրան,ապա նա կապրեր 80-ականներում և կսիրեր քո երաժշտությունը?Ինձ թվում է,որ դու ցանկանում ես ասել,եթե մենք ունենայինք ժամանակի մեքենա և վերադառնային անցյալ դարեր,ապա Աննան կլիներ Բելիեբեր?Ես չգիտեմ ինչին հավատամ:
Ջաս.:Այո,ես կցանկանայի ունենալ ժամանակի մեքենա և ճամփորդել անցյալով:
  • Գիտես,ինձ դուր չի գալիս քո վերաբերմունքը:
Ջաս.:Իրոք?
  • Որովհետեվ դու դեռ շատ փոքր ես,որպեսզի ծխես մարիխուաննա,միզես թասի մեջ և մեծ արագությամբ շրջես քաղաքով:Ես չեմ կարծում,որ մայրդ դեմ կլինի,եթե ես մի քանի դաստիարակչական հարվածներ տամ:
Ջաս.:Ոչ,միայն ոչ ինձ:Աաա,ինչ ես անում?
  • Կներես ինձ,ես չեմ կարծում,որ երեխաներին ծեծելը լավ բան է:Դու երեխա ես?Ոչ,դու երեխա չես,այդ պատճառով ես կարող եմ հարվածել իմ գոտիյով քեզ:Ում հետ ես հիմա հանդիպում?Դու դիտում ես Նիկելոդիոնը,որտեղ կանաչ նյութ են լցնում մարդկանց վրա:Գրողը տանի,ես այլ աթոռի վրա եմ նստել:

No comments:

Post a Comment