Friday, April 12, 2013

Բրիթնի Սփիրսի բաց նամակը Ադելին: [S]


Ինչպես արդեն իմացանք այս շաբաթվա “Elle” ամսագրի շապիկին հայտնվել է երգչուհի Ադելը:

Ամսագրի խմբագրությունը որոշել է այսուհետև իրականացնել մի հետաքրքիր ծրագիր: Աստղերը պետք է հետաքրքիր բաց նամակ գրեն շապիկին գտնվող աստղերին: Ահա Բրիթնիի բաց նամակը Ադելին.
<<Նրա ձայնը նման չէ մյուս բոլորի ձայներին:Նա ուղղակի նկարազարդում է քո զգացմունքները:Նրա երգերից շատերը ինձ ոգեշնչում են>>:
Բացի այդ  նա պատմել է նաև նրանց հանդիպման մասին.
<<Մենք միասին եղել են  “VMA”-ի ժամանակ և ինձ հարցրել են կուզենայիք հանդիպել Ադելին,իսկ ես համաձայնվեցի:Կյանքում նա ավելի լավ մարդ է,քան ես պատկերացնում էի:Երբ նրա կողքին ես կարծես նա չի եղել այդ "երգերի մեքենայում" : Նա չի լսում իր ղեկավարներին: Ամբողջ ստեղծածը նրանն է: Եվ դա է ամենահիանալին>>,-ասում է Բրիթնին:

No comments:

Post a Comment