Friday, May 17, 2013

Մայլի Սայրուսի հարցազրույցը Մաքսիմ 2013-ի հետ: [M]

  • Ինչպես եք վերաբերվում Ձեր երկրպագուներին:
Ես լավ եմ վերաբերվում նրանց, ովքեր սիրում են իմ նոր ոճը, այլ ոչ նրանց, ովքեր ասում են, որ <<Հին Մայլիին>> են ուզում:
  • Իսկ ինչպես հեյթերներին:
Ոչ բոլոր հեյթերներն են վատը: Որոշները նախկին Սմայլերներ են և դա նորմալ է: Ուղղակի իմ փոքրիկ երկրպագուներին դուր չեն գալիս իմ մազերը, ոճը և ես նրանց համար արդեն ոչինչ եմ: Ես ուշադրություն չեմ դարձնում սպառնալիքներին:
  • Ինչ են ասում մոտիկ մարդիկ <<Նոր Մայլիի>> մասին:
Բոլոր հավանություն են տվել և շատ լավագույն ընկերներ արդեն պարզապես ընկերներ են: Ես չեմ վիրավորում այն ընկերներին, ովքեր իմ կողքին են դժվար պահերին: Նրանք արժանի են քննադատության իմ համար:
  • Իսկ ինչ ասացին մոտ մարդիկ, երբ տեսան քո կիսամերկ լուսանկարները:
Դուր չի եկել հայրիկիս: Մայրս և Լիամը ընդունեցին: Իսկ հայրս արդեն հաշտվել է այն մտքի հետ, որ ես Հաննա Մոնտանան չեմ, ես Մայլի Սայրուսն եմ:
  • Իսկ ինչ կա Հաննայից:
Հաննային և ինչպես նաև Դիսնեյին պարտական եմ: Բայց ես երբեք հետ չեմ վերադառնա Դիսնեյ: Եվ այլևս չեմ ցանանում լինել Հաննա կամ Մայլի Ստուարտ:
  • Կարոտել եք Միտչելին և Էմիլիին:
Լինում են պահեր, երբ ես նայում եմ մեր լուսանկարները: Բայց արդեն ժամանակն է հասկանալու, որ մենք փոխվել ենք: Ես անգամ չգիտեմ, թե հիմա ուր են նրանք:




No comments:

Post a Comment