Friday, May 17, 2013

Դեմի Լովատոն, Շակիրան և Նիքի Մինաջը թողնում են իրենց ժուրիի կարքավիճակը: [L]

Շշուկներ են պտտվում, որ Դեմի Լովատոն, Շակիրան և Նիքի Մինաջը թողնելու իրենց ժուրիի կարքավիճակը:

Իրականում Շակիրան այլևս "The Voice" ծրագրի ժուրի չի լինելու:
Փոփ-Աստղը ասել է:
«Ես չեմ կարող լինել ժուրի մյուս եթերաշրջանում: Հասկանում եք ես մայր եմ և իմ երեխայի մասին պետք է հոգ տանեմ: Բացի այդ ստուդիայում աշխատանքներ ունեմ եւ դեռ չեմ վերջացրել իմ ալբոմի աշխատանքները: Ես ուղղակի չեմ հասցնում: Կարծում եմ, որ պետք է մի փոքր ընդմիճում անեմ: Բայց հնարավոր է, որ ես վերադառնամ»:
Ինչ վերաբերվում է Նիքի Մինաջին, դրա մասին շատ են խոսացել: Նրա հեռանալը մեծ աղմուկ է բարձրացնել: Շշուկներ են պտտվում որ նրա փոխորեն լինելու են Ջասջին Բիբերը եւ Սելենա Գոմես: American Idol-ի ժուրիներից մեկը արդեն հեռացել է եւ կազմակերպիչները փորձում են Նիքիին վերադարձնել:
Իսկ Դեմիի հեռանալը դեռ հաստատ չէ: Նա ուղղակի վստահ չէ մնալ, թե՝ ոչ: Նա ուղղակի ցանկանում է տաղանդ տեսնել: Բայց հավանականությունը մեծ է, որ Դեմին կմնա:

No comments:

Post a Comment