Friday, May 17, 2013

Քելլի Ռովլանդը պատմում է իր և Բեյոնսեյի ոչ սովորական հարաբերությունների մասին: [S]


Իր նոր երգում,Քելլի Ռովլանդը` “Dirty Laundry”,երգում է իր կյանքի դժվար ժամանակների մասին,երբ կազմալուծվեց  Destiny’s Child-ը,Բեյոնսեյի  և ամուսնու հետ վեճերի մասին:

<<Երբ դու տարիներով լողում ես արցունքների մեջ և չես կարողանում պահել դրանք քո մեջ ,դու դարձնում ես այդ ամենը գեղեցիկ մի պատկերի,որպեսզի ոչ ոք ոչինչ չիմանա>>:


<<Երբ իմ քույրը երգում էր բեմերում ,ես ինձ ուղղակի անպետք էի զգում:Ինչպես թռչնակը վանդակում:Դուք  չեք պատկերացնում ինչերի միջով եմ ես անցել:Մեր ճանապարհները առանձնացվեցին,բայց ես ուրախ եմ նրա համար>>:


Քելլին քույր անվանում է Բեյոնսեին:2002թ.-ին Destiny’s Child խմբի կազմալուծումից հետո,աղջիկները գնացին տարբեր ճանապարհներով:Բեյոնսեի կարիերան գնալով բարձրունքի էր հասնում,իսկ Քելլին մնում էր նույն տեղում: 2003 թ.-ին դուրս եկավ Քելլիի առաջին երգը,որը Բիլբորադի չարթում զբաղեցրել էր 13-րդ հորիզոնականը:

<<Նա բարձրունքին էր,իսկ ես ներքևում:Իրոք ես ուրախ էի նրա համար,բայց ինձ հարց էի տալիս,թե ինչ եմ անելու>>:


Քելլին պատմեց նաև իր և ամուսնու վեճերով լի կյանիք մասին:

<<Այդ ժամանակ ,այն սևը ուտում էի ինձ:Ճիշտ եմ ասում,դուք նույնիսկ կեսը չգիտեք դրա մասին:Անցել է 10 տարի,բայց ես դեռ հիշում եմ ,թե ինչպես էի հիմարի նման հավատում նրան:Բեյոնսեն զանգում էր հարցնում. <<Ինչ է պատահել?Բաժանվիր նրանից>>,իսկ ես պառկում էի խոհանոցի հատակին,նրա տանը,որպես կալանավոր:Ես զայրացած էի բոլորի վրա:Բոլոր, բոլորին ատում էի:Ոչ ոք չգիտեր այդ մասին,ես փորձում էի թաքցնել ,բոլորին,նույնիսկ մորս ստելով: Վերջապես ես հոգնեցի և պատմեցի բոլորին:Եկավ իմ վախճանը: Նա կոտրում էր ապակին: Ոչ ոք նրան չէր սիրում,նույնիսկ Բեյը: Սիրում  և կարոտում եմ քեզ Բեյ>>:

No comments:

Post a Comment