Monday, April 8, 2013

Կրկին վեճ One Direction և The Wanted խմբերի միջև: [S]


Երեկ թվիթերում վեճ է բռնկվել The Wanted խմբի Թոմ Փարկերի և 1Դ-իի Լուի Թոմլինսոնի միջև: Վեճը սկսվեց այն բանից,երբ Թոմը գրեց իր թվիթերում:

@TomTheWanted: Լուի Թոմլինսոն դու նույնիկս ձեր համերգներին ես մեր մասին խոսում: Դու այդքան տխրել ես ,որ մեր խմբից չես?
 Լուին ի պատասխան գրեց. << Եղբայր մենք գիտենք,որ ես մեր թանկագին ժամանակը չէի ծախսի հիմարության վրա: Դու քո վատ տղայի դերով,ուղղակի ծիծաղեցնում ես ինձ:
Հետո Թոմը ավելացրեց իր և Մաքսի նկարը և գրեց. <<Տղաները քաղաքում>>: Հետո նաև իր նկարը,որտեղ նա շամպայնի շշով ինքնաթիռի մեջ էր: Լուին մեկնաբանեց նկարները`առաջինը.<<Վատ տղաները մեր կյանքում>>,մյուսը` <<Իմ կուռքը>>:
 Վեճը շարունակվեց այն բանից հետո,երբ Թոմը սկսեց ծաղրել Լուիի ելույթը <<Իքս ֆակտոր>> նախագծի ժամանակ: Այդ պահին նրանց միացան Լիամ Փեյնը,իսկ մյուս կողմից` Մաքս Ջորջը:
Լիամը գրեց.<<@TomTheWanted Արի խոսենք քո ձայնից: Քո ձայնը ուղղակիորեն մտնում է իմ ականջներով դեպի ներս>>: Իսկ Լուին գրեց.<<Ես նույնիսկ լսել եմ,որ նա տակն է անում:Հետաքրքիր է չէ?>>:
 Ինչպես նկատեցիք տղաները փորձում էին ցույց տալ իրենց ատելությունը միմյանց նկատմամբ:

No comments:

Post a Comment