Monday, April 29, 2013

Մայլի Սայրուսի հարցազրույցը Elle UK ամսագրում: [E]


Մայլի Սայրուսը  Elle UK ամսագրին տված հարցազրույցում խեսել է կյանքի, ընկերների, իր և Լիամի մասին: Ահա և հարցազրույցի մի մասը:


Իր և Լիամի մասին:

Մենք ունենք ընդհանուր տուն և շուն: Երևի արդեն  մատանի դնելու և միասին ապրելու ժամանակն է: Բայց մենք չենք շտապում և չենք քննարկում դա:

Ընկերների ընտրության մասին:

Մարդիկ, ովքեր ապրել են առանց փառքի ու հարստության կարող են օգտագործել իրենց խելքը, բայց  միևնույն ժամանակ լինեն սխալ ուղղու վրա: "Օ աստված իմ ես փող ունեմ: Ինչի վրա ես պետք է ծախսեմ այն? Ես դուր կգամ բոլորին, որովհետև ես հայտնի եմ": Ես փորձում եմ ընկերներ ձեռք բերել այլ պատճառներով:

Աստղային մանկության մասին:

Ես եղել եմ հասարակ երեխա: Ես չունեի  ատամներ:  Ես փոքրիկ աղջնակ էի: 
Դա սարսափելի է: Այն որոշումը, որը դու ընդունում ես քո ապագա երեխայի համար  և քո սեփական ապագան հանձնում ես երեխայիդ:

No comments:

Post a Comment