Saturday, April 27, 2013

Դեմի Լովատոյի Huffpost հարցազրույցը: [S]


Huffpost հարցազրույցի ժամանակ Դեմի Լովատոն խոսել է Իքս ֆակտոր նախագծի մասին,բացել գեղեցկության գաղտնիքները, Acuvue մրցույպից խոսել:

  • Huffpost: Ինչու որոշեցիք մասնակցել մրցույթին?
Դեմի: 2011 թվականին Acuvue-ում հաղթելը մեծ հաջողություն էր ինձ համար: Մեծ նշանակություն ունի այն,որ դու համարվում ես,բոլոր պատանիների ոգեշնչողը: Երբ ինձ հարցրեցին ուզում եմ արդյոք կրկին մասնակցել մրցույթին ես միանգամից համաձայնվեցի: Ես շատ հուզված էի,երբ ինձ հայտնեցին,որ օգնական եմ լինելու,քանի որ ես ձեռք էի բերել մեծ փորձ:

 
  • Որն է ձեր գեղեցկության գաղտնիքը?
Դեմի: Խմել շատ ջուր:
  • Ամենալավ խորհուրդը,որը ստացել եք Սայմոն Քոուլից?
Դեմի:Հիմա չեմ կարող կոնկրետ խորհուրդ հիշել,բայց կարող եմ ասել,որ նրա հետ աշխատելը ինձ շատ բան տվեց:
  • Ինչը ձեզ զարմացրեց <<Իքս Ֆակտոր>> նախագծում?
Դեմի:Շատ հետաքրքիր էր գտնել, նոր տաքնված տաղանդների:
  • Ամենահիմար նորությունը,որը կարդացել եք ձեր մասին?
Դեմի:Հիմա չեմ կարող հիշել,բայց շատ ծիծաղելիները կան:
  • Որն է ձեր թաքնված տաղանդը?
Դեմի:Ես շատ ճկուն եմ և կարող եմ պտտել ձեռքս:
  • Որ բնավորության գիծը կցանկանայիք ձեր ընկերը ունենա?
Դեմի: Նա պետք է հումորի զգացում ունենա:
  • Ինչ կուզենայիք հագնել ձեր մանկական հագուստներից:
Դեմի:Չգիտեմ:

No comments:

Post a Comment