Monday, April 29, 2013

Ջոնաս եղբայրներ: Հարցեր և պատասխաններ..: [S]



  • Խորհուրդ սրտակեր պատանիներին.

Նիք: Մի եղեք միամիտ ձեր կյանքի ընթացքում և շատ ուշադրություն մի դարձրեք միայն ձեզ վրա: Փորձեք մտածել ապագայի մասին:

  • Հանդիպման համար լավագույն վայրը:

Նիք: Իմ տունը: Նյու Յորքի գեղեցիկ տեսարանն է բացվում ու ես կարողանում եմ սենդվիչներ պատրաստվել,այն մարդկանց համար,ովքեր արդեն այցելել են իմ տուն:

  • Ես խղճում եմ այն աղջիկներին...

Կեյվին: Ովքեր իրենց մասին են մտածում  և շատ ժամանակ են ծախսում իրենց վրա:
Ջո: Տղայի ձեռք են բռնում:Ինձ թվում է դա փորձություն է,որպեսզի նրանք կարողանան կախվել նրանց վրայից:

  • Իմ սիրելի աստղը:

Ջո:Սոֆիա Վերգարա: Իմ ընկերուհին:
Նիք: Դա ավելին է քան սերը: Դիան Լեյն:Ես պարզապես Unfaithful-ն էի դիտում:

  • Խումբ,որը կցանկանայիք անդամակցել:

Նիք: Mumford & Sons: Ես սիրում եմ նրանց երաժշտությունը:
Ջո: Կարող է մի քիչ շատ երիտասարդական թվալ,բայց One Direction:Ես սիրում եմ,այդ տղաներին:Կամ էլ Journey:

  • Երգ,որը ես երգում եմ կարաոկեում:

Նիք: “I Believe I Can Fly”
Ջո:  “Superstition”
Կեյվին: “My Heart Will Go On”



No comments:

Post a Comment