Thursday, December 26, 2013

Մայլի Սայրուսի լավագույն մտքերը: [S]



  • Նորաձևության մասին

"Նորաձությունը,ինչպես մյուս բաները,չպետք է լուրջ լինի:Մարդիկ շատ լուրջ են մոտենում դրան,բայց դու դրա միջոցով պետք է քեզ ներկայացնես:Դուք հագնվում եք այնպես,ինչպես ցանկանում եք,որպեսզի մարդիկ տեսնեն,թե ով եք դուք":

  • Կուռքերի մասին

"Հիլլարի Դաֆֆը միշտ օրինակ է ծառայել ինձ համար:Մոտ 11 տարեկանում ես հայտնվեցի նրա համերգին և հասկացա,որն է կոչվում իսկական երաժշտություն:Ես հիացած էի նրանով:Այդ պատճառով նրա հետ համեմատվելը հիանալի է ինձ համար":

  • Դիետայի մասին

"Ես 48 կգ եմ և ես տեղյակ եմ,որ հետույքս հարթ է":

  • Լեզուն ցույց տալու մասին

"Ես դուրս եմ հանում լեզուս,որովհետև չեմ սիրում ժպտալ նկարվելիս:Այնքան արհեստական է նկարը ստացվում":

  • Անարդարության մասին

"Ինչու պետք է պատանեական կյանքը պատկանի մեծերին?ովքեր 40 տարի է ծերացած են":

  • «Bangerz»-ի մասին

"Գնեք իմ գրողի տարած ձայնասկավառակը,հենց հիմա":

  • Երկրպագուների մասին

"Ինձ համար շատ կարևոր է երկրպագուներիս կարծիքը":

  • Հաննահ Մոնտանայի մասին

"Ես չեմ պատրաստվում հետ դառնալ Հաննահ Մոնտանա:Բայց ես կարող եմ ասել,թե ինչ պատահեց նրա հետ:Նրան սպանել են":

  • Անզիջում պայքարի մասին

"Ես կամ զրո եմ ,կամ 100,այսինքն կարող եմ վատը լինել,բայց ամեն ինչ կանեմ կրքոտ երևալու համար":

  • "Wrecking Ball"-ի մասին

"Ես ցանկանում եմ,որ ձայնասկավառակիս մոտենան այնպես,ինչպես ֆիլմին:Դուք դիտում եք մի պատկեր,որտեղ աղջիկը տանջվում է սիրուց,նա իրեն վատ է զգում և հուսով է,որ կհաղթի:Հենց այս ամենը ես նկարագրում է Wrecking Ball-ում:Ուղղակի հիշեք,ամեն տխուր սերիան հաջորդում է ուրախը": 

No comments:

Post a Comment