Wednesday, July 24, 2013

Մայլի Սայրուսի խորհուրդը Ջասթին Բիբերին: [L]


Մայլի Սայրուսը Բիբերին խորհուրդ է տվել:
Ինչ է կարծում Մայլի Ջասթինի արարքների մասին:
«Ես Ջասթինին ասել եմ, որ մի փոքր դադար անի: Մարդիկ այդքան էլ կախված չեն քեզանից: Նրանք բոլորը քո կողքին չեն, նրանք նոր երգեր են ուզում: Նրանք ցանկանում են տեսնել, թե որն է քո հաջորդ քայլը: Բայց երբ քո երգերը թողարկում ես, նրանք ցանկանում են ուղղակի խոսել դրանց մասին»:
Մայլին քննարկեց, թե ինչ է լինել գեր-հայտնի:
«Երբ դու աշխարհահռչակ աստղ ես, բոլորը մարդիկ, տեսնում են քո բոլոր քայլերը: Շատ մարդիկ հոլովակ են նկարում եը տեղադրում ինսթագրամ, որոշներն էլ կարծում են, որ դա ծիծաղելի է, քանի որ դա Ջասթին Բիբերն է եւ դա վատ է»:
Մայլին խորդուրդ տվեց ոչ միայն Ջասթինին նաեւ բոլորին, որ չքննարկել եւ չհավատալ շշուկներին:
 «Ես նրան միշտ ասում եմ, որ լինի լավը եւ դրանց ուշադրություն չդարձնի, որովհետեւ երբ դու խոսում ես դրանց մասին, դու ուղղակի կրակի վրա բենզին ես լցնում: Բայց նա ինձ չի լսում: Սակայն բոլորն էլ անում են այդպիսի սխալ արարքներ եւ ամեն ինչ փչացնում»:
 

No comments:

Post a Comment