Tuesday, July 30, 2013

Elle ամսագրի հարցազրույցը Քեթի Փերրիի հետ: [E]



Այս տարի Elle ամսագրի հուլիսյան համարը զարդարում է Քեթի Փերրին: Ամսագրի էջերին տեղ են գտել նրա ֆոտոսեսսիայի նկարները և հարցազրույցը անձնական կյանքի և ընկերների մասին:


Ռոբերտ Պատինսոնի հետ հարաբերությունների մասին.

  • Ես Կրիստենին այսպիսի նամակ եմ ուղարկել. "Ես գիտեմ, որ դու տեսել ես դա, բայց դու գիտես ես քեզ երբեք չեմ ստի: Ես այնպիսին չեմ ինչպես, որ դու ես կարծում: Մենք ուղղակի ընկերններ ենք":
Ջոն Մայերի հետ ժամանակավոր բաժանման մասին.
  • Բաժանումից հետո ես հասկացա, որ պետք է վստահել այն մարդկանց, ում սիրում ես: Կարծում եմ,  որ ինձ կանայք կհասկանան: 
Ռիհաննայի հետ ընկերության մասին.
  • Պաշտում եմ նրան: Ամեն անգամ, երբ տեսնում եմ նրան կյանքս լուսավորվում է: Դա շատ կարևոր է մանավանդ շոու բիզնեսում, որտեղ այնքան կեղտ կա: Ես շատ մարդկանց գիտեմ, որ շոու բիզնեսում դժվարանում են լավ ընկեր գտնել: 


No comments:

Post a Comment