Sunday, June 2, 2013

Արիանա Գրանդեյի հարցազրույցը,«Bliss» ամսագրին: [S]



  • Ինչ ես սիրում ըմպել?
Արիանա: Կանաչ թեյ:
  • Իսկ միգուցե սւորճ?
Արիանա: Ոչ,ես չեմ խմում սուրճ:
  • Ինչու? Քեզ այն դուր չի գալիս?
Արիանա: Ոչ,ուղղակի ես վախենում եմ խմել,որովհետև այն կախվածություն է առաջացնում:
  • Թխվածքաբլիթ կցանկանաս?
Արիանա: Հմմմմ,ոչ միայն մրգեր:
  • Դե լավ,փաստորեն քաղցրի երկրպագու չես?
Արիանա: Ես երկրպագու եմ,ուղղակի ինձ չի կարելի:
  • Իսկ ինչ թխվածք ես նախընտրում?
Արիանա: Շոկոլադե:
  • Դու երբևիցե քեզ համար հետաքրքիր անուն կամ մականուն հորինել ես?
Արիանա: Ոչ,բայց երբ ինձ հարցնում էին անունս ես ասում էի "Գրանդե",իսկ նրանք ասում էին,որ ասեմ իրական անունս,բայց ես պնդում էի "Գրանդե":Դա զվարճալի էր:
  • Ամենահետաքրքիր վայրը,որտեղ քեզ ճանաչել են:
Արիանա: Երբ ես մեքենայի ղեկին եմ, և մեկը պատուհանից գոռում է. <<Բարև,ես քեզ սիրում եմ>>:Իսկ մի անգամ էլ մի տղա այդպես ասաց. <<Ինչ կրքոտ ես>>: Ես նույնիսկ վախենում եմ:
  • Տարօրինակ է: Լավ ում հետ կցանկանայիր հիմա նստել և թեյ խմել?
Արիանա: Երգչուհի Ինդիա Արիի հետ:Նա ինձ շատ լավ խորհուրդներ է տվել: Սիրում եմ նրան:
  • Բարի,իսկ ում հետ չէիր ցանկանա?
Արիանա: Սարսափելի հարց է:
  • Դե լավ: Իսկ քեզ հիմա ինչն է անհանգստացնում?
Արիանա: Ալերգիան: Ես ալերգիա ունեմ օդից:
  • Դու հետևում ես մարդկանց?
Արիանա: Այո սիրում եմ,այդպիսի հիմարություններ:

No comments:

Post a Comment