Monday, June 3, 2013

Ջասթին Բիբերը պատմում է hater-ների, սիրո եւ մանկության մասին: [L]


Ջասթինը մի քանի բաներ է պատմել իր կյանքից US ամսագրին:
  • Մանկություն

    • Փեթթին՝ Բիբերի մայրը պատմում է, երբ Ջասթինի մոտ արդեն ատամներ էին հայտնվում նա սկսում է կծել իր ընկերներին: Փեթթին ստիպված էր Ջասթինին անընդհատ գրկել, որ Ջասը չկծի:
    • Երբ Ջասթինը 6 տարեկան էր նա գնաց դպրոց: Նրան հենց առաջին օրը հետ ուղարկեցին տուն, քանի որ Ջասթինը անհարմար ձայներ էր հանում իր թեւատակից:
    • 7 տարեկանում Ջասթինը իր դպրոցի ավտոբուս վարողին հաջողություն էր ասում այսպես. «Կտեսնվենք դժողքում»:
    Փեթթին ասում է, որ այդպես Ջասթինը չէր փորձում չար լինել, ուղղակի նա շատ կատակասեր էր:
    • 8-9 տարեկանում Ջասթինը իր մտերիմ ընկերների՝ Ռայան Բաթլերի եւ Չեզ Սոմերսի հետ գիշերվա ժամը 2-ին հանդիպում էին, որպեսզի հեծանիվ վարեին: Նրանք անդադար ազդանշաններ էին տալիս եւ նրանց միշտ ոստիկանը բռնում էր ու տուն տանում: Նաեւ Ջասը միշտ սիրում է խախտել օրենքները:
    • Լինելով դասարանի ծաղրածու նա միշտ հայտնում էր անհարմար իրավիճակներում: Մի անգամ Ջասին ասեցին, որ գնա տնօրենի մոտ: Նա միջանցքով քայլեց դեպի տնօրենի դռան մոտ եւ հետո շարունակեց քայլել առանց մտնելու այնտեղ: 


    • Սեր
      "Nothing Like Us" երգը պատմում է նրա զգացմունքերի մասին, երբ նա նոյեմբերին բայանվեց Սելենա Գոմեսին:

      Լրագրող: Ի՞նչ էս կարծում բաժանումից հետո կարող է պահպանվել ընկերոթյունը զույգի մեջ:
      Ջասթին: Այո: Ինչքան զույգը միմյանց հանդեպ բարի լինի, պատճառ չկա, որ նրանց միջեւ լավ ընկերությունը չպահպանվի:



      • Hater-ների մասին

        US ամսագրում Ջասթինը նաեւ խոսել է նաեւ hater-ների մասին:

        «Իմ կարծիքով ամենամեծ թույրիմածությունը այն է, որ նրանք գիտեն, որ ես շատ վատ մարդ եմ: Դա ինձ բարկացնում է: Ես լավ մարդ եմ եւ ունեմ մեծ սիրտ: Ես սիրում եմ Աստծուն եւ շատ շնորհակալ եմ նրան
        ինձ օրհնելու համար: Միեւնույն ժամանակ ես երիտասարդ եմ եւ ուզում եմ ուրախանալ ու չեմ կարծում, որ դրա մեջ վատ բան կա: Այո ես երբեմն սխալներ եմ գործում, բայց ես իմ սխալների վրա սովորում եմ: Ասո՛ւմ եմ, ես գիտեմ ով եմ ես եւ թույլ չեմ տա ուրիշներին ինձ նվաստացնել: Ես պոզիտիվ մարդ եմ եւ այսպես էլ մնալու եմ»:
         

No comments:

Post a Comment