Monday, June 3, 2013

Ջասթին Բիբերը այլ աստղերի մասին: [L]


Ջասթին Բիբերը "US" ամսագրի հարցազրույցի ժամանակ խոսել է այն հայտնիների մասին, ովքեր բացի ընկեր լինելու շատ մոտ են Ջասթինի հետ: Նաեւ այն աստղերի մասին, որոնց Բիբերը երկրպագում է:
«Իմ ամենալավ ընկերները նրանք են, ովքեր շատ տարիներ իմ կողքին են եղել: Ռայան Բաթլերի եւ Չեզ Սոմերսի նման, ովքեր իմ Սթրեթֆորդի ընկերներն են: Եվ իհարկե Ալբռեդո Ֆլորեսի նման, ով իմ լավագույն ընկերն է Լոս Անջելեսից: 
Ես ունեմ իսկական ընկերներ Հոլլիվուդում: Օրինակ Ջեյդեն Սմիթը, Քարլի Ռեյ Ջեփսոնը, Քոդի Սիմսոնը, Թեյլոր Սվիֆտը եւ Նայլ Հորանը»:
_________________________________________________________________________

Ո՞ւմ է երկրպագում Ջասթին Բիբերը:

  • Նիքի Մինաջ - Ես սիրում եմ նրա..... ըմմմ.... հետույքը: Նաեւ ես քրծքեր սիրող տղա եմ: Նիքիինը իմ կարծիքով շատ գեղեցիկ է:
  • Բիյոնսե - Ես նրան էի սիրում, այսինք սիրահարվել էի նրան, երբ 7 տարեկան էի: Բայց նա իմ սիրտը կոտրեց, երբ ամուսնացավ Ջեյ Զիի հետ: [Ծիծաղում է]
  • Ռիհաննա - Երբ առաջին անգամ տեսա Ռիհաննային նա իմ թուշը համբուրեց եւ ես դրանից հետո չլավացի այն: [Կատակով]
  • Քեթթի Փերիի - Նա զվարճալի է, տաք, շատ լավն է, նա շատ տաք է, շատ շատ տաք, ուղղակի շատ հոյակապ է:

No comments:

Post a Comment