Sunday, June 16, 2013

Մայլին կրկին խոսել է Ջասթին Բիբերի մասին: [S]


Վերջերս հարցազրույցներից մեկի ժամանակ Մայլիին կրկին հարցրել են Բիբերի մասին.


  • Հաղորդավար: Դե ինչ կա Ջասթինից: Ինչ է իրականում կատարվում?
Մայլի: Ինչ նկատի ունեք?
  • Հաղորդավար: Դե ինչ խոսում են,որ դուք հանդիպել եք ձեր տանը,լավ ընկերներ եք և համագործակցում եք:
Մայլի: Ինչ է դա նորություն է?
  • Հաղորդավար: Ես չգիտեմ,ես հարցնում եմ:
Մայլի: Մենք Ջասթինի հետ ընկերություն ենք անում արդեն 4 տարի:
  • Հաղորդավար: Նա լավ տղա է: Ուղղակի նրա մոտ հիմա վատ ժամանակներ են:
Մայլի: Նա 19 տարեկան է:Եթե ես լինեի Ջասթին Բիբերը ,ապա չէի կարող պատկերացնել,որ աշխարհի բոլոր աղջիկները սիրում են ինձ և ես ամեն ինչ ունեմ: Նա իդեալական է:
  • Հաղորդավար: Օրինակ ես կխելագարվեի այդքան փողերի մեջ:
Մայլի: Դա շատ բնական է,որ նա առաջընթաց է ապրում և ես աջակցում եմ նրան:
  • Հաղորդավար: Այո,ճիշտ է: Իսկ դու անցել ես այդ ճանապարհը և շատ ես փոխվել:Բայց դու այդպիսի խնդիրներ չես ունեցել:
Մայլի: Ես այդ ամենը անում էի մեր տանը և աննկատ: Մարդիկ պետք է հարգեն նրան: 

No comments:

Post a Comment