Tuesday, June 4, 2013

Աստղերը Ռիհաննայի մասին: [S]


Քեթի Փերրի.

  • <<Հաճելի է ունենալ այդպիսի ընկերուհի:Ես հպարտանում եմ,որ իմ շուրջը միայն լավ աղջիկներն են,որոնք կազմում նաև ինքն է>>:

Քրիս Բրաուն.

  • <<Ես միշտ կսիրեմ այդ մարդուն:Ես դեռ երիտասարդ եմ ամուսնանալու համար:Ես պետք է ավելի լավը դառնամ>>:

Ջեյ Զի

  • <<Շատ մարդիկ են հանդիպում տարբեր տեսակի հիվնադություններով,բայց ոչ ոք նրանց չի լսում:Նա կարող է նրանց հերոսը դառնալ:Կամ էլ կարող է ուղղակի մոռանալ բոլորին>>:

Քրիս Մարտին

  • <<Ես համարում եմ նրան աշխարհի երկրորդ ամենագեղեցիկ կինը:Առաջին և երկրորդ տեղերը զբաղեցնում է նույն մարդը: Գվինետ,իսկ Ռիհաննային հասնում է երրորդ տեղը>>:

Բեյոնսե

  • <<Այս աշխարհում շատ տեղեր կան թագուհիների համար:Բայց ես հասել եմ ամենաբարձր կետին,որին հասնել չի լինի: Նույնիսկ Ռիհաննան չի կարող հասնել>>:

Ամանդա Բայնես.

  • <<Քրիսը ծեծել է քեզ,որոհետև դու տգեղ ես>>:

Նիքի Մինաժ

  • <<Ես պաշտում եմ ՌիՌիին:Նա շատ լավիկն է ,երբ հարվածում է հետույքիս>>:

Էմինեմ.

  • <<Մեր համատեղ երգի վրա,միայն նա կարող էր աշխատել>>:

Դրեյք.

  • <<Ինձ համար ցավոտ էր այն,երբ ես հասկացա,թե իրականում ինչ է կատարվում հետս:Կարծում էի,մեզ մեկ այլ բան է կապում: Նա միակ հանրաճանաչ երգչուհին էր,ով նկատել էր ինձ>>:

Օպրա Ունֆրի

  • <<Հարցազրույցի ժամանակ ինձ դուր եկավ նրա անկեղծությունը և մեծհոգությունը>>:

Բրիթնի Սփիրս

  • <<Նա իրոք լավն է:Շատ եմ հավանում նրան>>:

Քարա Դելեվին

  • <<Նա շատ բարի է:Նա ինձ անվանում է ռոք աստղ,իսկ ես.<<Բայց դա դու ես Ռի: Հո չես խելագարվել:Դու հիանալի ես>>>>:

Մերի Ջեյ Բլեյջ.

  • <<Ես նրան երջանկություն եմ մաղթում: Պաշտում եմ նրա երգերը>>:

Վուիլոֆ Սմիթ

  • <<Ես կարծում եմ ,որ Ռիհաննան հիանալի անձնավորություն է:Ես կցանկանայի լինել փոքրիկ Ռիհաննա>>:

Սիարա.

  • <<Ես երբեք նրա հետ խնդիրներ չեմ ունեցել և չեմ հասկանում ինչ է պատահել>>:


Լիլ Քիմ.

  • <<Ես կցանկանայի  նրա հետ աշխատել:Տվյալ պահին նա իմ ամենասիրած երգչուհին է:Ես նրան անսովոր եմ համարում>>:

Կեշա.

  • <<Ռիհաննա-իմ նոր զբաղմունքը:Նա կատարյալ է>>:

Ավրիլ Լավին.

  • <<Նա շատ տաղանդավոր է և մեծ կարիերա է սպասում>>:



















No comments:

Post a Comment