Monday, June 3, 2013

Մի քանի մեջբերում Ջասթինի US Magazine-ի հարցազրույցից: [S]



  • Այս բիզնեսը կարող է կոտրել քեզ,բայց ես ունեմ լավ ընատնիք և հավատարիմ երկրպագուներ:Սերը վանում է չարիքը:
  • Ես մրցակցություն սիրող անձնավորություն եմ: Եթե ես պարտվեմ փինգ պոնգում,ապա ես ջղայնությունից կարող է սկսեմ ծիծաղել:
  • Իմ տատիկը և պապիկը միշտ հիշեցնում են ինձ ով եմ ես և որտեղից:Նրանք ասում են,որ հաճելի լինեմ բոլորի համար:
  • Ես այստեղ եմ երաժշտության և իմ երկրպագուների համար:Ես ուզում եմ,որ ընատանիքս հպարտանա ինձնով:
  • Սովորական օրերը շրջագայության ընթացքում? Նախաճաշ:Գնալ մարզասրահ:Մի քանի հարցազրույց տալ:Հանդիպել երկրպագուներին:Ճաշել և ես պատրաստեմ շոուին:
  • Իմ նպատակն է մարդկանց երջանկացնել և ոգեշնչել:
  • Իմ երկրպագուները միշտ իմ կողքին են:Ես պատմում եմ նրանց ամեն ինչի մասին,այդ պատճառով նրանք իմ մասին ամեն ինչ գիտեն:
  • Իսկապես ես կարոտում եմ Ստրատֆորդի իմ հանգիստ կյանքին:Իմ ընտանիքը այնտեղ է և ես հաճախ եմ այցելում նրանց:
  • Ես երիտասարդ եմ և սխալներ եմ անում:Դա մեծանալու մի մասնիկն է:
  • Ես ուզում եմ ,որ մարդիկ տեսնեն այս շրջագայությունը և ասեն. <<Օհ,սա այն է,ինչ ես չէի պատկերացնի>>:
  • Եթե իմ խումբը խառնաշփոթի մեջ է,մենք միշտ ասում ենք. <<Իսկ ինչ կաներ Ջեքսոնը?>>:
  • Երբ ես տեսնում եմ ամբոխի մեջ լացող և ժպտացող դեմքեր,մտածում եմ,որ սա խելագարություն է>>:
  • Ես սիրում եմ մայրիկիս: Մենք միշտ անկեղծ ենք միմյանց հետ: Շնորհակալ եմ,որ նա կա:
  • Ես սիրում եմ մենակությունը և  ապրել մենակ:Ես ժամանակ եմ գտնում նաև միայնակ մնալու համար:

No comments:

Post a Comment