Sunday, October 6, 2013

Մայլի Սայրուս."Հայրս կարծում էր,որ Բրիթնին ինձ մերկապարուհի կդարձնի": [S]


Վերջերս Մայլին պատմել է,որ իր հայրը շատ էր անհանգստանում,որ Բրիթնին կարող է վատ ազդեցություն թողնել Մայլիի վրա:Մայլիի մասին պատմող`«Miley: The Movement» ֆիլմում նկարահանվել է նաև Բրիթնին և ֆիլմի հատվածում  կարելի է տեսնել երգչուհիների միասին տարբեր թեմաներից խոսելուց:Մայլին նախ սկսում է խոսել է Բրիթնիի և Մադոննայի հանրահայտ համբույրի մասին,որը տեղի ունեցավ «VMA 2003»-ի ժամանակ.
  • Դա եղավ այն ժամանակ,երբ ես սկսեցի հետաքրքրվել երաժշտությամբ:Ես ցանկանում եմ մարդկանց այդպիսի մի բան տալ:Խելագար տեսահոլովակներ և ելույթներ,որոնց դժվար կլինի հավատալ:

Այնուհետև մեջբերումներ արեց հոր`Բիլլի Ռեյ Սայրուսի ասածներից.
  • Հիշում եմ,երբ ես դիտեցի Բրիթնիի  «Slave 4 U»-ն,հայրս ասաց."Իմ աղջիկը դառնալու մերկապարուհի:Ես վախենում եմ և չեմ ցանկանում,որ դու նմանվես Բրիթնիին":

No comments:

Post a Comment