Tuesday, March 26, 2013

Բանտարկյալը դեռ ցանկանում է սպանել Ջասթինին [L]

Երևի հիշում եք Դանա Մարտինին: Նա անցյալ տարի ցանկանում էր սպանել Ջասթինին: Երեւում է, որ նրա ցանկությունը դեռ ուժի մեջ է: 

Մարտինը ասել է.

Ես դեռ ցանկանում եմ սպանել նրան: Ես կանգ չեմ առնելու: Ես երբեք անմտահոգ կյանք չեմ ունեցել : Ես ուզում եմ սպանել նրան, որովհետև նա փոխվել է և դա ինձ զայրացնում է : Նա հիմա խաբեբա է դարձել:
 Նա հարցազրույցի ժամանակ նորից ցույց տվել իր Ջասթինով դաձվարքը: Մարտինը խոսք տվեց,որ ինքը կանգ կանռնի այն ժամանակ, երբ Ջասթինն ու Սքութերը իր հետ միասին բանտ նստեն:
 Ես  իմ մեղքը ճանաչել եմ, անգամ մատնել եմ իմ երկու գործընկերներին: Ես ուղղակի ցանկանում բանտ նստել Ջասթին Բիբերի հետ: Բայց նրանք դա չեն ուզում: Նրանց համար դա տարօրինակ է:

Մարտինը ներկայումս գտնվում է ցմահ ազատազրկման մեջ 15-ամյա աղջկան բռնաբարելու և սպանելու համար:

No comments:

Post a Comment