Friday, March 29, 2013

WAKA FLOCKA FLAME-ը ուզում է երգ ձայնագրել Մայլի Սայրուսի հետ: [S]



Waka Flocka Flame-ի լիդերը բացել է իր գաղտնիքը,որ շատ է ուզում երգ ձայնագրել Մայլի Սայրուսի հետ:Նաև նա կիսվել է իր տպավորություններով Մայլիի "Twerking" հոլովակի վերաբերյալ և նույնիսկ զարմացավ,երբ իմացավ Մայլիի և Լիամի առաջիկա ամուսնության մասին:Ահա հարցազրույցից մի հատված.

Հաղորդավար: Եվ ես հիմա ուզում եմ քեզ հարցնել Մայլի Սայրուսի մասին:
-Այո նա շատ սեքսուալ է:
Հաղորդավար::Այո,նա այդպիսին է: Քեզ դուր է գալիս  նրա նոր սանրվածքը? Ես սիրում եմ:
-Այո, ես նույնպես:
Հաղորդավար: Ինչպես գիտեմ դուք հանդիպել եք:Ինչ եք զգում? Տեղյակ եք նրա նոր ձայնասկավառակի ձայնագրման մասին?
-Չեմ ստին կասեմ,որ մենք հրավեր էինք ստացել նրա խնջույքին Ռասսել Սիմոնսի կողմից:Ես գժվում է նրա համար:Ես գնացի խնջույքին,բայց նա դա չգիտեր:Ես նրա կողքով քայլում էի,բայց նա էլի ինձ չէր նկատում:Ես ընդհանրապես ոչինչ չէի խոսքում:Ես նրան երբեք իրական կյանքում չէի տեսել: Ես ուզում եմ նրա հետ երգ ձայնագրել:Ես ունեմ մի տարբերակ,որը ուզում եմ առաջարկել նրան:Ես ունեմ նոտաները,բառերը: Գրողը տանի ես երգ կձայնագրեմ նրա հետ,օօ ոչ չեմ հավատում:
Հաղորդավար: Ինչ կասես "Twerking"-ի մասին?
-Եղբայր,դա շատ սեքսուալ էր: Նրա մասրմինը ամբողջությամբ փակ էր,բայց նա շատ լավ էր պարում:
Հաղորդավար:Նա նշանված է:Դու գիտեիր?
-Նշանված?Ում հետ?
Հաղորդավար:Լիամ Հեմսվորթի:Նա ավստրալիացի դերասան է:Չնայած լուրեր են պտտվում,թե նրանք բաժանվել են,բայց դե նրանք երկար ժամանակ միասին են եղել:
-Լուրջ? ես չգիտեի:

No comments:

Post a Comment