Thursday, March 28, 2013

Բրիտանական հեռուստաընկերության արձագանքը "COME & GET IT"-ի վերաբերյալ: [S]

 

Ռուպերտ Ջուլիանը,ով բրիտանական հեռուստաընկերության աշխատակիցներից մեկն է,արդեն լսել է Սելենայի նոր երգը` "COME & GET IT"-ը և կիսվել է իր տպավորություններով.
 
<<Ես հենց նոր լսեցի Սելենայի նոր երգը ու ես մեռած եմ>>:
<<Հիանալի երգ է: Կասկած չկա,թե նա խաբում էր>>:
<<@Popjustice Կարծում եմ հավանեցիք երգի երաժշտությունը: Այն շատ սեքսուալ  ռիթմ ունի,Ռիհաննայի երգերի նման:Ինձ հենց հիմա այդ երգն է անհրաժեշտ>>:
Երկրպագու-Դա շաբաթվա ոճի մեջ է?Ես այդպես եմ մտածում:Ռուպերտ-@ Alexandergold  ես կարծում եմ ավելի շատ նման է Ռիհաննային  Good Girl Gone Bad-ի ժամանակ:
Երկրպագու-Հետաքրքիր է ես ոչինչ չէի զգում:Ռուպերտ- Հա հա հա? @ Alexandergold  ես կարող եմ այն արդեն շաբաթ օրը ստանալ:
Երկրպագու-Հնչում է այն երգի նման,որը տեղ չգտավ Ռիհաննայի ձայնասկավառակում?Ռուպերտ-@MichaelCragg Աստված իմ,ոչ:Ես կարծում եմ,սա ավելի լավն է,քանի Ռիհաննայի վերջին գործերը:
<<Շատ լավն է,հնչում է ինչպես Ռիհաննայի  Shut Up And Drive-ը>>:

No comments:

Post a Comment