Monday, August 19, 2013

Աստղերի մեջբերումները տարիքի մասին: [E]


Նայելով աստղերի հին նկարներին մտածում ենք, որ աստղերը գնալով ավելի են գեղեցկանում: Վիրահատությունները և դիմահարդարումը էլ ավելի են գեղեցկացնում հոլլվուդյան աստղերին: Ձեզ ենք ներկայացնում աստղերի մեջբերումները տարիքի մասին:




Մեջբերումներ 30 տարեկան կանանց մասին.

Բիյոնսե: Այն շատ լավ պահ է յուրաքանչյուր կնոջ կյանքում: Դառնում ես իսկական կին:

Օլիվիա Վայլդ: Դու 30 տարեկան ես և արդեն ամեն ինչ հասկանում ես: Այս տարիքում էլ չես հավատում հրաշքներին և չես գնում երեկությներ զվարճանալու: Ավելի կարևոր բաներ կան քո գլխում այս տարիքում:

Միշել Վիլլյամս: Այս տարիքում էլ չս ամաչում, չես նյարդայնանում և չես թերագնահատում ինքդ քեզ: Հաղթահարում ես բոլոր դժվարությունները:

Ռիզ Ուիզերսպուն: Կյանքում  ամենակարևոր պահերից մեկը ինձ համար:



Մեջբերումներ 40 տարեկան կանանց մասին.

Հոլլի Բերրի: Երբ ես դարձա 40 տարեկան դա ինձ համար կախարդկան շրջան էր: Հասկացա , որ 40 տարեկանում անում ես այն ինչ ուզում ես, ասում ես այն ինչ ուզում ես և շատ կարևոր հարցեր ես քննարկում:

Սինդի Կրոուֆորդ: Սկսել եմ ավելի լավատես լինել և չթերագնահատել ինքս ինձ: 

Քամերոն Դիաս: Ես 40 եմ, բայց զգու եմ ինչպես 25: Դա լավ է:

Ջեննիֆեր Լոպեզ: Երբ ես դարձա 40 տարեկան մտածեցի. "Ես սկսել եմ ինձ վստահ զգալ":




Մեջբերումներ 50 տարեկան կանանց մասին.

Ջուլիաննա Մուր: Քո կյանքի մեծ մասը մնում է հետևում: Ինձ դա դուր չի գալիս:

Մադոննա: Երբ ես դարձա 50 տարեկան ասացի. "Բոլորդ գնացեք գրողի ծոցը ես 50 տարեկան եմ":

Օպրա Վինֆրի: 50 տարեկան հասակում պետք է քո կյանք մտնեն` կախարդանքը, գեղեցկությունը և պայքարը: Այդ ժամանակ դու կհաղթես:



Մեջբերումներ 60 տարեկան կանանց մասին.

Մերիլ Սթրիփ: Շնորհակալ եմ աստծուց, որ դեռ ապրում եմ: Այս տարիքում մեկը հիվանդ է, մյուսը մահացած: Ես գանգատներ չունեմ:

Սյուզան Սարանդոն: Ի հայտ են գալիս կնճիռները, որոց հետ պայքարելը շատ դժվար է:

Դայան Կինտոն: 60 տարի ապրելով արել եմ այն ինչ պետք էր:


No comments:

Post a Comment