Wednesday, August 28, 2013

Ջասթին Բիբերը " In Touch" կայքի փոքրիկ հարցազրույցը: [S]

  • Որն է քո թուլությունը?

Ջասթին: Վիդեո-խաղերը:

  •  Երբ ես վերջին անգամ քեզ փնտրել Գուգլում?
Ջասթին: Ես հասկացել եմ դեռ իմ կարիերայի սկզբից,որ պետք չէ ինքդ քեզ փնտրես Գուգլում:Ես ունեմ թվիթեր,որը կառավարում եմ ինքս,իսկ մյուս կայքերը,իրենց սուտ լուրերով ինձ չեն հետաքրքրում:
  • Այսօր առավոտյան ինչ ես կերել?
Ջասթին: Բլիթներ:
  • Որ աստղի հետ հանդիպումից ես դու մեծ տպավորություն ստացել?
Ջասթին: Աշերի հետ առաջին հանդիպումը շատ տպավորիչ էր:Ես փոքր երեխա էին,իսկ նա իմ կուռքն էր:
  • Որ երգն ես երգում կարաոկեյում?
Ջասթին: Էմինեմի "Lose Yourself"-ը:Ես գիտեմ ամեն մի բառը և դա միակ երգն է,որը ես սիրում եմ երգել:
  • Որ ֆիլմն ես շատ անգամներ սիրում նայել?
Ջասթին: "Ազատ տղաները":Ես այն շատ եմ նայել,բայց դեռ չեմ հոգնել:
  • Որ աստղին ես սիրում?
Ջասթին: Բետտի Վայթ:

No comments:

Post a Comment