Wednesday, October 30, 2013

Աստղեր,ովքեր կարծում են,որ նրանք այդքան էլ գրավիչ չեն: [S]


Սքարլեթ Յոհանսոն."Ես չեմ կարծում,որ գրավիչ եմ:Ես  նույնիսկ թերություններ եմ գտնում իմ մեջ":

Ռայան Գոսլինգ."Ես արտաքնապես գեղեցիկ չեմ":

Քերրի Անդերվուդ."Ես չեմ կարծում,որ գրավիչ եմ:Ես շատ նյարդային եմ,դա էլ իմ թերությունն է,որն ազդում է ամեն ինչի վրա":

Քիմ Քարդաշինա."Ես այդքան էլ սեքսուալ չեմ,ինչպես բոլորն են կարծում":

Լիամ Հեմսվորթ."Ես այդքան էլ գրավիչ տեսք չունեմ,որ լինեմ սրտակեր":

Մեգան Ֆոքս."Ես չեմ կարծում,որ սեքսուալ և գեղեցիկ կին եմ:Ես նման եմ Տեդ Նյուջենին,սև կեղծամով":

Պենելոպա Քրուզ."Ես չեմ կարծում,որ գեղեցիկ եմ:Ես կարող եմ և լավ տեսք ունենալ,և դառնալ տգեղ":

Զաք Էֆրոն."Ես չեմ կարող բացատրել,թե ինչում եմ համարվում սրտակեր:Ես սրտակեր չեմ":

Բեյոնսե."Ես գեր եմ և տգեղ":

Նիքոլ Շերզինգեր."Ես ինձ չեմ համարում գեղեցիկ,ես ուղղակի ամենավերջին հիմարն եմ":

Էմմա Վաթսոն."Կարծում եմ սեքսուալ լինելը ուղղակի անհարմար է և անիմաստ":

Էնն Հեթեթվեյ."Ես ունեմ մի շարք անսովոր գծեր:Ես ունեմ դիմագծեր և փոքր գլուխ":

Բրեդլի Քուպեր."Ես չգիտեմ,ուղղակի չեմ համարում ինձ այդքան գեղեցիկ":

Թեյլոր Սվիֆտ."Ես երբեք չեմ մտածել նմանվել այն գեղեցիկ աղջիկներին,որովհետև ինձ չի հետաքրքրում,թե ինչ են մտածում իմ մասին":

Լեդի Գագա."Ես երբեք ինձ չեմ համարել գեղեցիկ,իմ բնական գեղեցկությամբ:Այդ շպարը,կեղծամները և զգեստները օգնեցին ինձ գեղեցիկ երևալ":

No comments:

Post a Comment