Thursday, February 27, 2014

Ի՞նչ է կատարվել Դեմի Լովատոյի և Մայլի Սայրուսի մտերիմ ընկերոջ միջև: [M]






Մայլի Սայրուսի լավագույն ընկերներից մեկը՝ Թոմաս Չեյնը նկարել է մի հոլովակ, որտեղ նա ծաղրում է Դեմի Լովատոյի կախվածությունն ալկոհոլից և թմրադեղերից:  Կռիվը սկսվեց, երբ Դեմին և Չեյնը սկսեցին խոսել թվիթերով:

Դեմի չդիմանալով՝ թվիթերում գրում է հետևյալ թվիթը.
— «You are who your friends are» (Ասա ով է ընկերդ, ասեմ ով ես դու:)
Ըստ երևույթին, թվիթն ուղղված է եղել Մայլի Սայրուսին:

Ահա Դեմի և Չեյնի խոսակցությունը.

Դեմի: Դու պետք է գաս իմ հանդերձասրահ: Հիանալի է հնչում, այդպե՞ս չէ:
Չեյն: Մի՛ փորձիր իմ միջոցով հայտնի դառնալ:
Դեմի: Ես քեզ հետ ոչինչ չեմ կարող անել, դու ԱՅՆՔԱՆ հայտնի ես:
Չեյն: Կարիք չկա Դեմի, դու ավելի լավն ես,  դա ծիծաղելի է:
Դեմի: Այո, դու ճիշտ ես, արի իմ սենյակ:
Չեյն: Ես կարծում եմ, մենք կկարողանանք անցել այս ամենի միջով:

Դեմին այս բոլոր թվիթները ջնջեց, սակայն Մայլիին տրված խորհուրդը՝ ոչ: Այս ամեն կարող է վատ անդրադառնալ նրանց հարաբերությունների վրա: Դեմիի համար այս ամենը ծանր է, քանի որ Մայլի անգամ ուշադրություն չի դարձրել կատարվածի վրա:



No comments:

Post a Comment