Tuesday, February 4, 2014

Մայլի Սայրուս - W Magazine հարցազրույց [E]




Երեխաների մասին.

  • Ես չեմ սիրում երեխաների: Պատճառն այն է, որ ես շատ երկար ժամանակ եմ անցկացրել նրանց հետ և շատ եմ ձանձրացել:
Մանկությունը Թենեսսիում.
  • Մենք համարյա տանը չէինք լինում, միշտ կիսամերկ վազվզում էինք բակում: Կարծում եմ դա պատճառը, որ ես չեմ սիրում շատ հագուստ կրել:
Մարդկանց քննադատությունների մասին.
  • Դա ինձ չի հետաքրքրում: Ես արդեն Դիսնեյում չեմ, էլ այն փոքրիկ աղջնակը չեմ: 
  • Մի բան կասեմ, ով ձեզ ատում է, ուրեմն շատ ցածր է ձեզանից և նախանձում է ձեր ունեցածին:
Թմրանյութերի մասին.
  • Ինձ դուր են գալիս թմրանյութերը: Ինձ շատ լավ եմ զգում դրանց ազդեցության տակ: 
Ծնողների մասին.
  • Ես երբեք դայակներ չեմ ունեցել, ովքեր հոգ կտանեն իմ մասին: Մայրիկս ինձ միշտ կերակրում էր,իսկ հայրիկս երևի ամենահավատարիմ մարդն էր իմ կյանքում: Նա նաև շատ շուտ է մարդկանց վստահում, այնքան ժամանակ մինչև նրանք հարված չեն հասցնում: Իսկ մայրիկս երբեք չի նեղանում, նույնիսկ եթե նրա հետ դաժան են վարվում: Ես էլ եմ փորձում նրանց նմանվել:




No comments:

Post a Comment