Sunday, May 5, 2013

Ռիհաննան վիճել է Ինստագրամից օգտվողի հետ: [S]


Ռիհաննան վիճել է ինստագրամում @ms_kasharna1 նիքնեյմով մի օգտատերի հետ: Բանն այն է,որ @ms_kasharna1-ը ավելացրել է Ռիհաննայի բարեկամուհու նկարը և գրել.

<<Երդվում եմ,որ Ռիհաննայի բոլոր հարազատները զառամյալ տեսք ունեն: Երևի նրանց վրա ազդում են թմրանյութերը և ալկոհոլը>>:
Այնուհետև Ռիհաննան աղջկա նկարը միացրել է այծի նկարին և ավելացրել է,իր Ինստագրամի էջում և գրել.

<<Կարող եք 3 տարբերություն գտնել? Աղջիկս երևի փակես քո էջը>>:
<<Լսիր քեզ ինչ եմ ասում,մյուս անգամ գործ չունենաս ընտանիքիս հետ>>:
<<Բոլորը բացի աստղերից ճիշտ են? Գնա գրողի ծոցը: Ինձ պետք չէ ինչ որ մեկից թույտվություն,ինձ պաշտպանելու համար:Եթե դու փորձում ես վեճի մեջ ընկնել ինձ հետ,ես ուղղակի կառհամարեմ քեզ,եթե դու չվիրվորես իմ ընտանիքը: Ուղղակի>>:

Այդ ամենից հետո  @ms_kasharna1-ը ջնջեց նկարը,բայց թվիթերում շարունակում էին վիրավորել Ռիհաննային: Օրինակ` <<Ռիհաննան շատ անդաստիարակ և ոչ հաճելի իրեն պահեց: Կարծես նա քանի օր է,չի լողացել>>,կամ էլ. <<Քրիս մեկ անգամ ևս հարվածիր  Ռիհաննային>>:


No comments:

Post a Comment