Wednesday, May 29, 2013

Թեյլոր Սվիֆթը խորհուրդ է տվել բոլորին եւ խոսել Բիլլբորդի խնջույքի մասին: [L]


Բիլբորդում մեծ հաջողության հասած Սվիֆթը  մի փոքր խորհուրդ է տվել բոլորին :
«Ես ոչմեկի խորհուդ չեմ տալիս մինչեւ նրանք ինձ չեն հարցնում: Մի բան, որ ես սովորել եմ եւ որը ես միշտ կասեմ ու բոլորին խորհուրդ կտամ դա չտալ անցանկալի խորհուդներ մարդկանց, որի կարիքը նրանք չունեն, հատկապես անձնականի հետ կապված: Մեծ մարդիկ ինձ միշտ խորհուրդներ են տվել, քանի որ ես երիտասարդ եմ»:
_______________________________________________________________________

Հետո նա պատմել է, թե ինչպես է նշել Բիլլբորդում ստացած ութ մրցանակների առիթը:
«Մենք հիանալի խնջույք էինք կազմակերպել Նոբուում: Այնտեղ իմ մտերիմ ընկերներ էին՝ Սելենա Գոմեսը, Էդ Շիրանը, Օսթին Մահոն եւ այլն: Մենք շատ ուրախացանք եւ հիանալի ժամանակ անցկացրինք»:
Թեյլորը ավելացրեց:
«Հետո ես վերադարձա Լոս Անջելես եւ ուղիղ գիշերվա 1-ին տուն մտա: Բարեւեցի իմ կատվին եւ միանգամից քնեցի»: