Tuesday, May 28, 2013

Զեյն Մալիկի մայրիկը չի թողնի տղային միայնակ,դժվարին պահերին: [S]


Զեյնի մայրիկը`Թրիշան,գրանցվել է թվիթերում,միայն տղային հարձակումներից պաշտպանելու նպատակով: Թրիշան չի թողնի տղային դժվարին պահերին,թեկուզ և նա 20 տարեկան է,երգում է հանրաճանաչ խմբում և համացանցում ամենաճանաչված տղաներից է: Զեյնին ատողները սիրում են հարձակվել առաջ բերելով նրա ազգային պատկանելությունը և կրոնը:

<<Վստահ եմ դու հիմա ուրախ ես,որ Զեյնը ուշադրություն դարձրեց քո գրածին:Դու չես էլ պատկերացնում ինչքան է նա նեղվել>>,-գրել է Թրիշը վիրավորողներից մեկին:


Նրանց պատճառով է,որ Զեյնը հաճախ ջնջում  և վերականգնում է իր թվիթերի էջը: Օրեր առաջ Թրիշան իր բլոգում,որտեղ նրան հետևում են մոտ 40 հազար մարդ,գրել էր.

<<Եթե դու ծնվել ես մուսուլման,դա չի նշանակում,որ դու ահաբեկիչ ես:Ես խղճում եմ այն Դիրեքշիոներներին,ովքեր այդպես են մտածում:Հիմա հասկանում եմ տղայիս>>: