Monday, May 27, 2013

Ամանդա Բայնսը իր թվիթերում վիրավորել է Ռիհաննային: [K]


— «Ռիհաննա, դու այնքան տգեղ ես երբ փորձում ես սպիտակ լինել!»

— «Քրիս Բրաունը ծեծեց քեզ, որովհետև դու բավական գեղեցիկ չես.»

— «Ոչմեկ չի ուզում քեզ հետ հանդիպել, որովհետև նա այնքան տգեղ է: Ես նույնիսկ ուզում էի իմ շան անունը Ռիհաննա դնել.»

Այդ բոլոր կեղտոտ թվիթերին Ռիհաննան պատասխանել է հետևյալ կերպ`

— «Ահա, թե ինչ է լինում, երբ հրաժարվում են բուժումներից .»

Ամանդան պատասխանել է`

— «Ի տարբերություն քո տգեղ "ռոժից" ես չեմ օգտագործում նառկոտիկներ! Թող քո վրա աշխատեն շները! Ես տեսել եմ քո տգեղ դեմքը իրականում: Դու գեղեցիկ չես, և ինքդ գիտես դրա մասին!»

Այս նեգաթիվի պատճառը մնում է գաղտնի: Հայտնի է, որ Ամանդա Բայսի մոտ հիմա ոչ այդքան լավ ժամանակներ են, աղջիկը տառապում է նարկոմանիայով և վերջերս դատապարտված է եղել  հարկադիր բուժման համար:.