Thursday, June 27, 2013

Մայլի Սայրուստ աշխատանքի է հրավիրել երկրպագուհուն: [S]


Մայլի Սայրուսը օգնական է նշանակել իր երկրպագուներից մեկին:Երկրպագուհին ստիպված կլինի ամբողջ ամառն անցկացնել երգչուհու հետ:Աղջիկների միջև ընկերությունը զարգացել  է մոտ երկու ամիս առաջ,երբ նրանք փոխանակել են հեռախոսահամարները:Այնուհետև նա հրավիրել է երկրպագուհուն Լոս Անջելես և որոշել,որ նա պետք է ապրի իրենց տանը: Jimmy Kimmel Live -ի ժամանակ նա բացահայտել է ամեն ինչ:

  • Այո,նա արդեն Լոս Անջելեսում է և ապրում է մայրիկիս հետ:Նա կանցակացնի ամբողջ ամառն ինձ հետ և կօգնի ինձ:

Թե ինչու է նա որոշել նշանակել երկրպագուհուն Մայլին ասաց.

  • Շաշտ տարօրինակ կթվա,բայց ես միշտ ամեն ինչ մասին վերջինն եմ իմանում:Ոչ ոք ոչնչի մասին ինձ չի տեղեկացնում:Ես նույնիսկ չգիտեի,որ այսօր պետք է գայի այստեղ հարցազրույցի:Իսկ նա գիտի:Նա ավելին է ,քան երկրպագուհին:Նա ամեն ինչ գիտի իմ մասին:


No comments:

Post a Comment