Saturday, June 29, 2013

Լաուրա Ռոբսոն" Հարրի Սթայլսը իմ ամենամեծ երկրպագուն է":[S]


Թենիսի սիրահարներ երևի արդեն գիտեն,որ բրինանուհի թենեսիստուհի Լաուրա Ռոբսոնը անցել է Ումբլոնդի 3-րդ փուլ: Աղջիկը հայտարարել է,որ Հարրի Սթայլսը նրա մեծ երկրպագուն է: 19-ամյա աղջիկը պատում է,որ մինչ խաղը նամակ է ստացել Հարրիի կողմից,որտեղ նա ցույց էր տալիս իր աջակցությունը: Լաուրան հարցազրույցի ժամանակ պատմեց այդ մասին.

  • Հարրի Սթայլը իմ ամենամեծ երկրպագուն է:Ես չէի հետևում նրան թվիթերում:Եվ ընդհանրապես ես շատ քիչ եմ այցելում թվիթեր:Մեյլով ես ստացա նամակ,որտեղ գրված էր Հարրի Սթայլսը սկսել է կարդալ ձեզ և ձեզ նամակ է ուղարկել:Իհարկե դրանից հետո հաճելի էր այցելել կայք:Բայց երբ ես տեսա իմ թվիթները այնտեղ կային այսպիսի գրվածքներ` Ով է նա?Դա նույնիսկ զվարճալի էր: Պատկերացնում եք ես ավելացրել եմ իմ հետևողների թիվը 20000-ով,բայց նրանք չեն ճանաչում ինձ: Ես գրեցի ,որ ողջունում եմ One Direction-ի ֆաներին,իսկ նրանք պատասխանեցին,որ նրանք երկրպագուներ չենք,մենք Դիրեքշիոներներ ենք:



No comments:

Post a Comment