Thursday, June 27, 2013

Կեշայի «Self» ամսագրի հարցազրույցը: [S]


Բոլորս էլ սովորենք նրան տեսնել վառվռուն հագուստներով և տարբեր տեսակի աքսեսուարներով:Բայց ամենի հետևում գտնվում է ոչնչով աչքի չընկնող անձնավորություն`Կեշա: 26-ամյա երգչուհին պատմել է իր նոր մարմնի մասին «Self» ամսագրին տված հարցազրույցում:

  • Ես չունեմ իդեալական մարմին:Ընդունեք ձեզ այնպիսին,ինչպինի որ կաք:

Աստղը խոստովանես ,որ շատ է սիրում ցուցադրել իր ոտքերը:

  • Ես սիրում եմ ցուցադրել ոտքերս,քանի որ շատ եմ աշխատում նրանց վրա:Դու շատ հազվադեպ կգտնեք ինձ տաբատով:


  • Ես փորձում եմ հեռու մնալ իդեալներից:Ես փորձում եմ ճիշտ ուտել,որովհետև ինձ այդպես լավ եմ զգում:

Երգչուհին նշեց շատ հետաքրքիր մի փաստ,որ իր երգերը փորձել են հորինել ին կրծքերը:

  • Նրանք սահում են կլավիշերով և ստեղծում երաժշտությունը:Նրանք խելագարվել են և ստեղծել երաժշտությունը: Լավ դե ես կատակում էի,բայց իրականում դրանք շատ են օգնել ինձ ստեղծել երաժշտություն իմ նոր ձայնասկավառակի համար:Նրանք իրենց խելքը ունեն:

No comments:

Post a Comment