Friday, August 9, 2013

Ամենահետաքրքիր հարցերն ու պատասխանները Բելլա Թորնի կողմից: [S]



  • Ինչ ես մտածում Լանա Դել Ռեյի մասին?
Բելլա: Նա հիասքանչ երգչուհի է և ֆանտաստիկ ոճ ունի:
  • Երբ դուրս կգա քո ձայնասկավառակը?
Բելլա: Սինգլը դուրս կգա աշնանը,իսկ ձայնասկավառակը գարնանը:
  • Դու մտածել ես Մայլի Սայրուսի հետ համագործակցության մասին?
Բելլա: Ես չգիտեմ,բայց հետաքրքիր կլիներ:
  • Իսկ դու Կանադայի բոլոր քաղաքներն ես շրջելու,թե մենակ Վանկուվեր ես այցելելու?
Բելլա: Չգիտեմ արդյոք մյուս քաղաքներում կերգեմ,բայց առաջինը լինելու եմ Վանկուվերում:
  • Վիդեոչաթի ժամանակ կզանգահարես երկրպագուներիդ?
Բելլա: Ես կմտածեմ այդ առաջարկի վերաբերյալ:
  • Ինչպես անեմ,որպեսզի սկսեմ սիրել ինձ:Ես կարծում եմ,որ երբեք երջանիկ չեմ լինի:
Բելլա: Եթե դու սիրես քեզ այնպես,ինչպես կաս,ապա դու երջանիկ կլինես:
  • Ես միշտ ցանկացել եմ դերասանուհի դառնալ,բայց քաղաքում չեմ բնակվում և չեմ կարողանում հարմար պրոդյուսեր գտնել,ինչ անեմ?
Բելլա: Ես կարծում եմ,որ նշանակություն չունի,թե դու որտեղ ես ապրում: Ամեն ինչ հնարավոր է:
  • Կարող ես մի քանի երգի անուն ասել նոր ձայնասկավառակից?
Բելլա: Կցանկանայի,բայց չեմ կարող:Միայն մի քանի հուշումներ կանեմ:
  • Քեզ դուր են գալիս One Direction-ը կամ Ջասթին Բիբերը?
Բելլա: Ինչու պետք է ընտրել միայն մեկին?
  • Դու լսել ես Լեդի Գագայի նոր երգի դեմո տարբերակը?Հավանեցիր?
Բելլա: Ես փորձում եմ չլսել այդպիսի երաժշտություն:

No comments:

Post a Comment