Friday, March 7, 2014

Անջելինա Ջոլիին սպասվում ևս մեկ վիրահատություն: [S]


Ինչպես հիշում եք,անցյալ տարվա ապրիլին դերասանուհի Անջելին Ջոլին վիրահատեց և հեռացրեց կրծքագեղձերը,այդպիսով կանխելով քաղցկեղի առաջացման ռիսկի գործոնը:Այս լուրը մեծ հեղաշրջում առաջացրեց աստղերի և երկրպագուների շրջանում:Վերջերս հարցազրույցի ժամանակ Անջելինան խոսել է,թե ինչպես է այժմ իրենց զգում.

  • Ուր ,որ գնում է կանանց հետ քննարկում էինք կրծքի քաղցկեղի հետ կապված հարցերը:Ես նույնիսկ զրուցել եմ տղամարդկանց հետ,հարցնելով իրենց կանանց և աղջիկների առողջության մասին:Ես ինձ մոտ եմ համարում այն մարդկանց,ովքեր ունեցել են նույն խնդիրն,ինչ ես:

Բացի այդ,Էնջին նշեց,որ իրենց ևս մեկ վիրահատություն է սպասվում.

  • Առջևում դեռ ևս մեկ վիրահատություն կա,որը ես երբեք չեմ արել:Ես համոզված եմ,որ ամեն ինչ շատ լավ է լինելու:

No comments:

Post a Comment