Saturday, May 25, 2013

Ջասթին Բիբերը պատմում է հայտնի լինելու վատ կողմերի մասին: [L]

Ջասթին Բիբերը խոսել է փառք ունենալու վատ կողմերի մասին:

Վստահության կարեւորության մասին:
 «Դու ամպայման պետք է իմանաս, թե ում ես վստահում: Մարդիկ ովքեր քեզ շրջապատումեն շատ կարեւոր են: Բարեբախտաբար ես ունեմ հրաշալի թիմ»:

Անձնական կյանքի համար ժամանակ չկա:
«Դու պետք է ասես հաջողություն քո անձնականին: Ցավոք ես ժամանակ չեմ ունենում ընտանիքիս հետ անցկացնել: Ես դա շատ եմ ուզում, մանավան իմ փոքրիկ եղբորը ժամանակ տրամատրել»:

Նորմալ բաներ անելիս:
«Սովորաբար ես չեմ կարողանում անել այն, ինչը իմ հասակակիցները անում են եւ ես միշտ շրջապատված եմ լինում թիկնապահներով: բայց ես դա գիտակցել եմ մինչ մտել եմ շոու-բիզնես: Ես արդեն սովերել եմ»:

Հետո Բիբեչը ավելացրել է.
«Կարծում եմ փառք ձեռք բերելու ինչ-որ գաղտնիք չկա: Բայց այս բիզնեսի մեջ դու պետք է իմանաս ինչպես այն վարել: Դա պետք է անես բավարար կերպով»: