Saturday, May 25, 2013

Արիանա Գրանդեի և Ժեննետ Մքարդիի հարցազրույցը Sam and Cat հեռուստասերիալի մասին: [S]



  • Ձեզ դուր է գալիս լինել Նյու Յորքում?

Արիանա: Ես կարծում եմ,որ ավելի շատ Լոս Անջելեսի աղջիկ եմ,բայց Նյու Յորքն էլ վատը չէ:.

  • Խնդրում եմ պատմիր այն երգի մասին,որ ավելացրել էիր թվիթերում: Դուք համատեղ կատարում ունեք?

Արիանա: Ոչ մենք ուղղակի երգում ենք: Դա իրականում երգում է Մայքլ Կորկորան,ով գրել է ԱյՔարլիի և Վիկտորիոսի բոլոր երգերը:Եվ մենք ուզում էին դասական սերիալ ստանալ:

  • Մենք գիտենք,որ դուք շատ մտերիմ եք: Որն էր առաջին տպավորությունը միմյան նկատմամբ?

Արիանա: Նա ամենալավն է:
Ժեննետ: Արիանան շատ ուրախ և ընկերասեր աղջիկ է: Առաջին անգամ հանդիպել ենք նկարահանումների ժամանակ,երբ Նատան Քրիսի հետ կանգնած էի մոտեցավ Արին,գրկեց ինձ և ասաց. <<Բարև,ես սիրում եմ Այքարլին>>: Իսկ ես ասաց,որ լսել եմ նրա երգերից մեկը` "Stick around":Հետո ասացի,որ հիանալի ձայն ունի: Հետո խոսեցին "ԱյՔարլիից": Մենք ծնվել ենք նաև նույն օրը: Հիանալի ժամանակներ էին:
Արիանա: Այո,շատ լավ էր: Ես ասում է.<<Տեր Աստված,մայրիկ Ժեննետը շատ լավն է>>:
Ժեննետ: Դու Նեյթանին անվանում էիր "փոքրիկ":
Արիանա: Այո դա իմ միտքն էր: Ես բոլորին այդպես էի անվանում: Անիմաստ էր,բայց դե ես 14 տարեկան էի:

  • Ձեր շոուն այն մասին է,որ դուք դառնում էք դայակներ: Երբևիցե խնամել եք երեխաների?

Արիանա: Ես երբեք դայակ չեմ եղել,բայց հիմա ես մեծ հաճույքով կնստեմ փոքրիկների հետ,մինչև կյանքիս վերջ:

  • Ձեզ դուր եկավ աշխատել Սոֆիի և Ռոզիի հետ?

Ժեննետ: Նրանք փոքրիկ մարդուկներ էին:
Արիանա: Նրանք փոքրիկ են,բայց նաև մեծ:Նրանք շատ բարի սիրտ ունեն:Նրանք երբեք չէին դժգոհում: