Tuesday, May 7, 2013

Սելենա Գոմեսը Մայլի Սայրուսի մասին: [S]


Դիսնեյ ալիքի նախկին դերասանուհի և երգչուհի Սելենա Գոմեսը Z100 ռադիոալիքի հարցազրույցի ժամանակ խոսել է անցած տարվա ձայնագրման լուրերի մասին,որը վերաբերվում էր իրենց,Թեյլոր Սվիֆտին և Մայլի Սայրուսին:

Հաղորդավար: Հիշում եք,ձեզ միասին Թեյլոր Սվիֆտի և Մայլի Սայրուսի հետ ձայնագրամն ստուդիայում էին տեսել: Դուք միասին երգ եք ձայնագրել?

Սելենա: Օհ,իհարկե ոչ: Ուղղակի ես ձայնագրվում եմ նույն ստուդիայում,որտեղ որ ձայնագրվում են Մայլին և Թեյլորը: Այդ պատճառով բոլորը կարծում էին,թե ես ձայնագրվել եմ նրանց հետ:

Հաղորդավար: Ես էլ էի այդպես կարծում:

Սելենա: Հետաքրքիր է,թե ինչու են այդպես մտածել: Բայց լավ կլիներ:

Հաղորդավար:Դու մտել ես ստուդիա Մայլի Սայրուսի հեռանալուց հետո: Այնտեղ կար մարիխուաննա?

Սելենա: Մենք եղել ենք տարբեր սենյակներում,այնտեղ կան շատ սենյակներ:

No comments:

Post a Comment